Heej -

Idag så kom min lilla syster Ebbas kompis Madeleine hitt.
Så jag har varit med de idag. Vi har badat studsat studsmatta och sånt.
Min lilla syster fyller 10 år i morron. Så jag hoppas att hon får en super födelsedag då.
(Jag är jätte nöjd med min present till henne. Jag köpte den i Frankrike.)
Just nu sitter jag, Ebba och Madelenie och tittar på Beck och äter popcorn.
Om 4 dagar, den 25 så åker jag till Gotland. Så då kommer det bli lite mindre bloggning.
Men ska skriva så mycket som möjligt.
Vill bara säga att imorron så kommer min bästis Madison (som jag delar www.soeurs.blogg.se med,) Och min gamla dagis kompis Vanessa hitt. För båda de har små syskon som är kompisar till Ebba.
Puss♥
Ebba, jag & Madeleine

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hur länge kommer du vara på Gotland dåra? Ni kommer inte åka till erat land igen då eller hur efter gotland asså? :)

2009-07-25 @ 10:16:40
URL: http://soeurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0